SALAM MUHIBBAH BEKAS PELAJAR SM MAJIDI BARU, JOHOR BAHRU JOHOR DI SELURUH DUNIA

PENAJA

Tuesday, April 21, 2009

Rakan SMMB-ABDUL RAHMAN MOHD SALEH (RAS)


Hai!

Kepada Semua x-students SMMB 83-87

Ingat lagi x saya…. Sebenarnya banyak kenangan pahit manis masa di zaman persekolahan dulu, kalau dapat di kongsi bersama mesti akan jadi satu kenangan yang paling indah.

Walaupun kita semua berpisah hampir 22 tahun tapi tarikh keramat 21.3.2009 dapat mempertemukan kita semula di hotel Mutiara Johor Bahru. Tapi kalau tanpa usaha Datin Suzana & Associates belum tentu pertemuan bersejarah ini akan berjaya! Syabas Datin Suzana!!!!....

Sebenarnya aku ni pemalu orang nyer…tapi dalam malu aku tu…aku amat meminati seseorang masa sekolah dulu (namanyer biarlah rahsia)…. Dia juga hadir masa reunion hari tu … tapi biarlah rahsia 22 tahun yang ku simpan itu menjadi kenangan yang paling INDAH dalam diri ku….

O.K. lah we are frens 4ever………

ABDUL RAHMAN MOHD SALEH (RAS)
Form 1 to Form 3 (nama kelas x ingatlah tapi jurusan seni perusahaan)
Form 4 to Form 5 (kelas Sastera 1)
E-mail : maharaniman@yahoo.com.my
H/P : 019-7137306


2 comments:

ujang said...

napa nak malu lak...biar aku teka...aku rasa suzana kot yg kau minat sangat ni

Anonymous said...

ya ke malu kat luar mcam ribut je

PENAJA

MAJIDEE CHAT